Monday, October 31, 2011

"Saya Minta Maaf" - Sharbinee Allawee


PENJAGA gol Terengganu, Mohd Sharbinee Allawee memohon maaf kepada seluruh rakyat di negeri itu khususnya penyokong dan peminat bola sepak.

Bekas penjaga gol kebangsaan itu mengakui kesilapan yang dilakukannya kerana tidak menjaga gawang gol dengan sehingga berjaya dibolosi dan memberikan kemenangan kepada pihak lawan seterusnya menghampakan kesemua penyokong setia skuad Penyu.

“Saya sememangnya kecewa kerana semasa perlawanan penting terjadi insiden yang tidak diduga itu. Saya akui kesilapan itu dan sekali lagi meminta maaf kepada semua penyokong setia kerana gagal membawa pulang piala Malaysia.

“Perlawanan malam kelmarin memang sengit, bola itu datang secara tiba-tiba dan saya gagal membuat keputusan yang tepat hingga memberikan gol mudah kepada pihak lawan,” katanya ketika ditemui di Lapangan Terbang Sultan Mahmud, disini, semalam.

Bagaimanapun Sharbinee berkata, kesilapan dan kekecewaan itu telah mengajar mereka semua dan memberi pengalaman yang cukup berguna seterusnya menjadi titik permulaan untuk terus maju pada perlawanan akan datang.

“Beginilah lumrah dalam bola sepak jika menang kita akan dijulang jika kalah kita akan disalahkan, namun saya menerima kritikan itu secara terbuka.

Penjaga gawang Harimau Malaya itu bertindak cemerlang sepanjang perlawanan sebelum gawang golnya dibolosi dua jaringan pada 10 minit terakhir.
Jawatan Kosong

Sinar Harian


TERENGGANU HARI INI

No comments:

Post a Comment